ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ | Guest Club | Bιβλιο Εντυπωσεων | Travel agents | ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΛΩΣΣΑΣ : - -  
To ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΔΙΑΜΟΝΗ ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΡΑΚΗΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ SPA ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΝΕΑ
   

Συχνές Ερωτήσεις

   
Αρχική σελίδα     Reservations

›› Stay & Win Card
›› Εγγραφή Μέλους
›› Περιγραφή Προγράμματος
›› Νέα & Προσφορές
›› Συχνές Ερωτήσεις
›› Επικοινωνήστε με το Τμήμα
          Stay & Win

RFP

 

1. Τι είναι το Stay & Win και πώς λειτουργεί;

Είναι ένα πρόγραμμα που απευθύνεται σε όσους ταξιδεύουν συχνά στην περιοχή της Θράκης και παρέχει τη δυνατότητα στα μέλη του να συγκεντρώνουν μονάδες με τις διανυκτερεύσεις και τις καταναλώσεις στα Τμήματα του Ξενοδοχείου. Οι μονάδες μπορούν να τα εξαργυρώνουν με δωρεάν διαμονή και δωρεάν καταναλώσεις στα Τμήματα του Ξενοδοχείου.

2. Πώς μπορώ να εγγραφώ στο πρόγραμμα;

Επισκεφτείτε το site του Alexander Beach στο Internet στη διεύθυνση www.alexbh.gr και επιλέξτε την αντίστοιχη σελίδα που αφορά στην εγγραφή στο πρόγραμμα. Εναλλακτικά, μέσω των ειδικών εντύπων που είναι διαθέσιμα στην Υποδοχή του Ξενοδοχείου.

3. Πώς μαζεύω μονάδες;

Κάθε φορά που διανυκτερεύετε στο Ξενοδοχείο κερδίζετε μονάδες οι οποίες προστίθενται στον λογαριασμό σας τόσο από τη διαμονή σας όσο και από τις καταναλώσεις σας στα Τμήματα. Εσείς το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να αναφέρετε τον αριθμό μέλους κατά την άφιξη ή αναχώρησή σας και να επιδεικνύετε την κάρτα σας. Προκειμένου να μάθετε πόσες ακριβώς μονάδες κερδίζετε με κάθε διαμονή σας μπορείτε να επισκεφτείτε την ενότητα "ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΜΟΝΑΔΩΝ".

4. Τι κατηγορίες μελών υπάρχουν;

Υπάρχουν οι εξής κατηγορίες:
Επίπεδο Blue είναι τα μέλη τα οποία έχουν συγκεντρώσει μέχρι 400 μονάδες
Επίπεδο Silver είναι τα μέλη τα οποία έχουν συγκεντρώσει από 401 έως 1500 μονάδες
Επίπεδο Gold είναι τα μέλη τα οποία έχουν συγκεντρώσει από 1501 έως 5000 μονάδες
Επίπεδο Platinum είναι τα μέλη τα οποία έχουν συγκεντρώσει από 5001 μονάδες και πάνω

5. Τι επιπλέον παροχές έχουν τα Platinum μέλη;

Οι επιπλέον παροχές που έχουν τα Platinum μέλη είναι:
Επιλογή αριθμού δωματίου στο οποίο θέλουν να διανυκτερεύσετε (εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα)
Φρούτα και κρασί στο δωμάτιο κατά άφιξή (εφόσον έχει γίνει κάνει κράτηση)
Εφημερίδα επιλογής στο δωμάτιο κατά την άφιξη (εφόσον έχει γίνει κράτηση)
Ενημέρωση για ημερομηνίες υψηλών πληροτήτων
Προτεραιότητα σε λίστα αναμονής δωματίων
Δωρεάν χρήση του Vip Lounge του Ξενοδοχείου

6. Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την κατάσταση του λογαριασμού μου;

Επισκεφτείτε την ενότητα "Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ" προκειμένου να ενημερωθείτε για την κατάσταση του προσωπικού σας λογαριασμού και να δείτε αναλυτικά τις μονάδες που έχετε κερδίσει. Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνείτε με το τμήμα εξυπηρέτησης στο 2551039290. Το προσωπικό μας είναι πάντα πρόθυμο να σας εξυπηρετήσει.

7. Τι πρέπει να κάνω προκειμένου να εξαργυρώσω τις μονάδες που έχω συγκεντρώσει;

Επισκεφτείτε την ενότητα "ΠΡΟΝΟΜΙΑ" προκειμένου να μάθετε πόσες μονάδες απαιτούνται για κάθε Προνόμιο που παρέχεται από το πρόγραμμα.

8. Κάθε πότε θα προστίθενται οι μονάδες στον λογαριασμό μου;

Την επόμενη κιόλας ημέρα από την ημερομηνία αναχώρησής σας, οι μονάδες που έχετε κερδίσει θα εμφανίζονται αυτόματα στο λογαριασμό σας. Απαραίτητη προϋπόθεση για τον υπολογισμό των μονάδων σας είναι να αναφέρετε τον αριθμό μέλους που είναι τυπωμένος στην κάρτα σας, κατά την άφιξή σας.

9. Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που μονάδες που έχω κερδίσει δεν εμφανιστούν στον λογαριασμό μου;?

Μπορείτε να επισκεφτείτε την ενότητα "Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ" και να συμπληρώσετε την αίτηση ανεύρεσης μονάδων. Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνείτε με το τμήμα εξυπηρέτησης στο 2551039290, προκειμένου να αναφέρετε την ημερομηνία άφιξής σας.

10. Τι χρειάζεται να κάνω αν αλλάξουν κάποια απο τα προσωπικά μου στοιχεία;

Αν είστε μέλος του Stay & Win, μπορείτε να επισκεφτείτε την ενότητα "ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ" μέσα από το site www.alexbh.gr και να αλλάξετε οτιδήποτε επιθυμείτε στα στοιχεία που μας έχετε παραχωρήσει. Απαραίτητη προϋπόθεση για να έχετε πρόσβαση στη συγκεκριμένη ενότητα είναι η καταγραφή του αριθμού μέλους και του προσωπικού σας αριθμού PIN.

11. Ξέχασα τον προσωπικό μου αριθμό PIN. Τι πρέπει να κάνω?

Αν είστε μέλος του Stay & Win, επισκεφτείτε την ενότητα "ΞΕΧΑΣΑ ΤΟ PIN ΜΟΥ" και συμπληρώστε τα στοιχεία που σας ζητούνται.

12. Έχασα την κάρτα μου. Τι πρέπει να κάνω;

Επισκεφτείτε την ενότητα "ΕΧΑΣΑ ΤHN KΑΡΤΑ ΜΟΥ" και συμπληρώστε τα στοιχεία που σας ζητούνται. Η αίτηση προωθείται αυτόματα στο τμήμα Stay & Win, το οποίο ακολουθεί τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να εκδοθεί η νέα κάρτα. Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνείτε με το τμήμα εξυπηρέτησης στο 2551039290.

13. Μπορώ να προσθέσω μονάδες από διανυκτερεύσεις τρίτων στον λογαριασμό μου;

Για την καταχώρηση μονάδων στο λογαριασμό σας, θα πρέπει η αντίστοιχη διανυκτέρευση να έχει πραγματοποιηθεί ΜΟΝΟ από εσάς.

14. Μπορούν να εξαργυρωθούν οι μονάδες μου από άλλο πρόσωπο;

Το πρόγραμμα Stay & Win σας παρέχει τη δυνατότητα να εξαργυρώνετε μονάδες από τον προσωπικό σας λογαριασμό προκειμένου να προσφέρετε δωρεάν διανυκτέρευση ή δωρεάν κατανάλωση σε τμήματα του Ξενοδοχείου σε οποιοδήποτε πρόσωπο μας υποδείξετε.

15. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνείτε με το τμήμα εξυπηρέτησης στο
2551039290.

16. Tί προνόμια έχω ως μέλος του Stay & Win;

Τα μέλη του προγράμματος Stay & Win έχουν τη δυνατότητα να απολαμβάνουν προνόμια όπως:

  • Δωρεάν διανυκτέρευση
  • Δωρεάν διανυκτέρευση δεύτερου ατόμου
  • Αργοπορημένη αναχώρηση
  • Αναβάθμιση κατηγορίας δωματίου
  • Δωρεάν κατανάλωση στα τμήματα του Ξενοδοχείου
  • Συμμετοχή σε ειδικές προσφορές.

 

 

Κρατήστε το δωμάτιο των ονείρων σας.

To πρόγραμμα Stay & Win απευθύνεται σε όλους εσάς που ταξιδεύετε συχνά στην περιοχή ...περισσότερα
Είσοδος Μέλους | Εγγραφή Νέου Μέλους

Disclaimer - Sitemap - Print this page - - Add to favorites
Η επιχείρηση Αφοι Χατζηκωνσταντίνου ΑΕ - Τουριστικές Επιχειρήσεις συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση στα πλαίσια της δράσης Ψηφιακό Μέλλον της Κοινωνίας Της Πληροφορίας
Powered by: ChannelDoubler Interactive Media