ESPA-Alma
TEL. +30 25510 39290
info@alexbh.gr

Covid19 - Ανακοίνωση


Αγαπητοί επισκέπτες,

Η ασφάλεια, η υγεία και η ευεξία σας αποτελούσε και αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα για εμάς.
Στα πλαίσια αποτροπής εξάπλωσης του ιού covid-19 και με προτεραιότητα στην προστασία της υγεία των επισκεπτών αλλά και των εργαζομένων μας, τηρούμε επιμελώς όλους τους νέους αυστηρούς κανόνες υγιεινής βάση των νέων πρωτοκόλλων λειτουργείας των ξενοδοχείων.
Παρακάτω σας περιγράφω το ολιστικό σχέδιο δράσης Stay & Be Safe που έχουμε εφαρμόσει στο Ξενοδοχείο Alexander και έχει σκοπό την αποτροπή διασποράς του ιού στις εγκαταστάσεις του Ξενοδοχείου.

1. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ
  1. Check In:
    Θα πραγματοποιείται από τις 16:00μμ και μετά. Για το Check In χρησιμοποιούνται ηλεκτρονικά μέσα έτσι ώστε να αποφεύγεται η ανταλλαγή εντύπων. Η κάρτα κλειδί που παραλαμβάνετε έχει απολυμανθεί με την τοποθέτησή της σε ειδικό δοχείο με απολυμαντικό υγρό.

  2. Check Out:
    Θα πραγματοποιείται έως τις 11πμ. Υπάρχει η δυνατότητα να λαμβάνετε την απόδειξη μέσω email εφόσον δεν επιθυμείτε την παραλαβή εντύπου. Η πληρωμή γίνεται με χρήση πιστωτικής κάρτας (ανέπαφα όταν είναι εφικτό) με τα POS που υπάρχουν για αποκλειστική χρήση από τους πελάτες και απολυμαίνονται μετά από κάθε χρήση.

  3. Υπηρεσία μεταφοράς αποσκευών:
    Η υπηρεσία δεν προσφέρεται για λόγους υγειονομικής ασφάλειας.

  4. Γενικά:
    Οι εργαζόμενοι στην υποδοχή λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής και κρατούν τις απαραίτητες αποστάσεις τόσο μεταξύ τους όσο και με τους πελάτες. Για μεγαλύτερη προστασία έχει τοποθετηθεί γυάλινο προστατευτικό στον πάγκο της υποδοχής ενώ για την τήρηση των αποστάσεων μεταξύ των πελατών έχει τοποθετηθεί επιδαπέδια σήμανση στα σημεία που πρέπει να στέκονται οι πελάτες.
    Οι επιφάνειες της υποδοχής απολυμαίνονται πολύ τακτικά.


2. ΔΩΜΑΤΙΑ
  1. Καθαρισμός Δωματίου μετά την αναχώρηση:
    Για την καθαριότητα-απολύμανση των χώρων χρησιμοποιούμε χημικά του παγκόσμιου κολοσσού Diversey. Έχει πραγματοποιηθεί εκπαίδευση των εργαζομένων στο Τμήμα Καθαριότητας για τη σωστή χρήση των χημικών καθαριότητας, από συνεργείο του επίσημου αντιπροσώπου στην Ελλάδα ενώ γίνονται συνέχεια επισκέψεις από τεχνικούς της εταιρείας για έλεγχο ορθής λειτουργίας του εξοπλισμού που χρησιμοποιούμε.
    Σχολαστικός καθαρισμός – απολύμανση με ατμοκαθαριστή στις επίμαχες επιφάνειες δωματίου και μπάνιου.
    Απολύμανση με ατμοκαθαριστή όλων των υφασμάτινων επιφανειών του δωματίου (μοκέτα – κουρτίνες κτλ)
    Σχολαστική απολύμανση με ειδικά καθαριστικά που μας έχουν συσταθεί από την Diversey, όλων των επίμαχων αντικειμένων του δωματίου: πόμολα ηλεκτρολογικοί διακόπτες – τηλεκοντρόλ – ανοξείδωτα μπάνιου– ξύλινες επιφάνειες – τηλεόραση – τηλεφωνικές συσκευές.
    Αντικατάσταση όλων των ειδών ατομικής υγιεινής του δωματίου είτε χρησιμοποιήθηκαν είτε όχι (σαμπουάν-σαπουνάκια-χαρτί υγείας κτλ).
    Αντικατάσταση όλων των ειδών του Mini Bar.
    Πολύ καλός αερισμός δωματίου κατά τις ώρες που μεσολαβούν μεταξύ διαδοχικών διαμονών.

  2. Καθαρισμός Δωματίου κατά τη διάρκεια της διαμονής:
    Μη συχνός καθαρισμός δωματίου κατά τη διάρκεια της διαμονής προκειμένου να αποφεύγεται η επαφή εργαζομένων καθαριότητας με πελάτες. Ο καθαρισμός του δωματίου κατά τη διάρκεια της διαμονής θα γίνεται κάθε τρεις ημέρες εκτός και εάν ο πελάτης ζητήσει κάτι διαφορετικό (είτε πιο συχνός καθαρισμός είτε καθόλου καθαρισμός).

  3. Σεντόνια – Πετσέτες:
    Κατάργηση καθημερινής αλλαγής ιματισμού και πετσετών για λόγους υγειονομικής ασφάλειας. Η αλλαγή του ιματισμού και των πετσετών θα γίνεται μόνο κατόπιν αιτήματος του πελάτη.
    Σε περίπτωση αλλαγής ιματισμού κατά τη διάρκεια της διαμονής αλλάζονται μόνο τα χρησιμοποιημένα λινά, και αυτά που θα ζητήσει ο πελάτης. Στην περίπτωση αναχώρησης αλλάζονται τόσο τα χρησιμοποιημένα όσο και τα αχρησιμοποίητα λινά.
    Τα λινά προς πλύση μαζεύονται από το προσωπικό καθαριότητας που χρησιμοποιεί τα ενδεδειγμένα μέσα ατομικής προστασίας (μάσκα-γάντια-ρόμπα μιας χρήσης-παπούτσια κλειστά) σε ειδικούς κλειστούς σάκους που φέρουν σήμανση ενώ τα καρότσια με τα οποία γίνεται η μεταφορά των σάκων στα πλυντήρια απολυμαίνονται μετά από κάθε μεταφορά με ατμοκαθαριστή.
    Τα λινά προς πλύση αποθηκεύονται σε ειδικά διαμορφωμένο και σημασμένο χώρο στα πλυντήρια.
    Η πλύση των λινών γίνεται εντός των εγκαταστάσεων του Ξενοδοχείου με χρήση του πλέον σύγχρονου εξοπλισμού της γερμανικής εταιρείας Miele. Για τη μέγιστη προστασία έχει πραγματοποιηθεί έλεγχος καλής λειτουργίας των πλυντηρίων ρούχων από εξουσιοδοτημένο συνεργείο της αντιπροσωπείας της Miele στην Ελλάδα και μας έχει χορηγηθεί Πιστοποιητικό Ασφαλείας το οποίο μπορείτε να δείτε εδώ. Για τη μέγιστη προστασία έχουμε προσθέσει νέο πρόγραμμα πλύσεως των λινών στους 70ο C.
    Τα καθαρά είδη ιματισμού αποθηκεύονται σε ειδικά ντουλάπια στη λινοθήκη μέχρι να μεταφερθούν με απολυμασμένα καρότσια στα δωμάτια.

  4. Θέρμανση – Κλιματισμός:
    Συχνός καθαρισμός και απολύμανση των φίλτρων των Fan Coil σε κάθε δωμάτιο με ειδικό απολυμαντικό υγρό. Ελεγχος, συντήρηση και συχνός καθαρισμός της κεντρικής κλιματιστικής μονάδας.

  5. Πληροφοριακά Έντυπα:
    Περιοδικά, φυλλάδια, σακούλες πλυντηρίου, διακοσμητικά μαξιλάρια, κουβρλι έχουν αφαιρεθεί για λόγους ασφαλείας από τα δωμάτια. Για να μην λείψει η απαραίτητη πληροφόρηση του επισκέπτη στο δωμάτιο το τμήμα ΙΤ του Ξενοδοχείου μας έχει αναπτύξει ιστοσελίδες με όλο το πληροφοριακό υλικό που υπήρχε σε έντυπη μορφή στο δωμάτιο. Η πρόσβαση στις ιστοσελίδες αυτές γίνεται με προσωπικά σας μέσα με σκανάρισμα του QR Code που υπάρχει στο μοναδικό stand που έχει μείνει στο δωμάτιο και το οποίο απολυμαίνεται σχολαστικά κατά τη διάρκεια του καθαρισμού του δωματίου. Σε περίπτωση που χρειάζεστε το έντυπο υλικό μπορείτε να το ζητήσετε από την Υποδοχή και θα σας το στείλουμε στο δωμάτιο.

  6. Coffee Facilities:
    O δίσκος με τα coffee facilities έχει αφαιρεθεί για λόγους ασφαλείας από το δωμάτιο. Σε περίπτωση που το θελήσετε μπορείτε να το ζητήσετε από την Υποδοχή και θα σας φέρουμε στο δωμάτιο ένα δίσκο στον οποίο η καφετιέρα και τα προϊόντα που περιλαμβάνει θα έχουν απολυμανθεί.

  7. Mini Bar:
    Τα είδη του mini bar έχουν αφαιρεθεί από το ψυγείο του δωματίου για λόγους ασφαλείας. Σε περίπτωση που το θελήσετε μπορούμε να σας προμηθεύσουμε τα προϊόντα που θέλετε συσκευασμένα και απολυμασμένα.

  8. Εργαζόμενοι:
    Οι εργαζόμενοι στο Τμήμα Καθαριότητας έχουν εξοπλιστεί με όλον το προβλεπόμενο εξοπλισμό ατομικής προστασίας (γάντια, μάσκες, ρόμπα μιας χρήσεως, κλειστά παπούτσια).

  9. Πρόσβαση στο Δωμάτιο:
    Για λόγους ασφαλείας απαγορεύεται η είσοδος στα δωμάτια σε μη διαμένοντες.

3. ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
  1. Πρωινό:
    Το Πρωινό προσφέρεται στο χώρο του Εστιατορίου και της Πισίνας καθημερινά από τις 07:00-10:30. Έχουμε προσπαθήσει να διατηρήσουμε όσο ήταν δυνατό τη μορφή και την ποικιλία των ειδών του μπουφέ όπως την έχουν αγαπήσει οι πελάτες μας. Για το σκοπό αυτό ένα μεγάλο μέρος των ειδών του μπουφέ έχουν μπει σε ατομικές συσκευασίες (δημητριακά, μέλι, μαρμελάδα κτλ), ένα μέρος διατίθεται από εργαζομένους που φέρουν όλα τα προβλεπόμενα μέσα ατομικής προστασίας, και τέλος τα ζεστά προσφέρονται από τον Σεφ και την ομάδα του με live cooking. Έχουμε αποσύρει τις αυτόματες μηχανές σερβιρίσματος καφέ και χυμού και τα συγκεκριμένα είδη θα σερβίρονται.

  2. Γεύμα-Δείπνο:
    Το Γεύμα+Δείπνο προσφέρεται στο χώρο του Εστιατορίου και της Πισίνας καθημερινά από τις 13:30 έως 22:30.

  3. Τραπέζια-Καρέκλες:
    Ένα μεγάλο μέρος των τραπεζιών έχουν τοποθετηθεί στο ειδυλλιακό περιβάλλον της πισίνας ενώ έχουμε προχωρήσει σε νέα διάταξη τραπεζιών τηρώντας τον κανόνα για συγκεκριμένο αριθμό ατόμων/τετραγωνικό -εξαιρουμένων των οικογενειών. Οι καρέκλες έχουν τοποθετηθεί σε απόσταση μεγαλύτερη από 1,5μ «πλάτη με πλάτη» ενώ οι πελάτες κάθονται αντικριστά σε απόσταση 1,5μ.

  4. Λινά-Εξοπλισμός Τραπεζιού:
    Τα λινά του τραπεζιού αντικαθίστανται μετά από κάθε χρήση και μεταφέρονται με την ίδια διαδικασία που εφαρμόζεται στα λινά των δωματίων, στα πλυντήρια προς πλύση.
    Οι έντυποι κατάλογοι έχουν αντικατασταθεί από ηλεκτρονικούς, μέσω ιστοσελίδας που έχει αναπτύξει το τμήμα ΙΤ του Ξενοδοχείου και τους οποίους μπορείτε να δείτε από την προσωπική σας συσκευή χωρίς να απαιτείται ή εγκατάσταση κάποιου application. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε έντυπο κατάλογο μπορείτε να ζητήσετε από τον σερβιτόρο να σας τον φέρει. Ο κατάλογος αυτός θα είναι απολυμασμένος.

  5. Εργαζόμενοι:
    Αυστηρή τήρηση κανόνων υγιεινής από το προσωπικό με χρήση μέσων ατομικής προστασίας (μάσκα, γάντια για τους σερβιτόρους – σκούφος, μάσκα, γάντια για τους εργαζόμενους στην κουζίνα).
    Συνεχή απολύμανση χεριών στην είσοδο και έξοδο από τον κάθε χώρο.

  6. Πιστοποίηση:
    Το Ξενοδοχείο έχει λάβει πιστοποίηση HACCP από τον διεθνή οργανισμό QCert (δείτε εδώ το πιστοποιητικό). Για το λόγο αυτό τηρούνται όλα τα προβλεπόμενα μέτρα ασφάλειας και υγιεινής τροφίμων.

  7. Παραλαβές Πρώτων Υλών:
    Οι παραλαβές των πρώτων υλών γίνεται εκτός του χώρου του Ξενοδοχείου από ειδικευμένο προσωπικό που φέρει όλα τα απαραίτητα μέτρα ατομικής προστασίας (μάσκα-γάντια) όταν έρχεται σε επαφή με εξωτερικούς συνεργάτες. Απαγορεύεται η είσοδος στους αποθηκευτικούς χώρους του Ξενοδοχείου σε άτομα εκτός των εργαζομένων.


4. ΜΠΑΡ
  1. Κεντρικό Μπάρ :
    Το κεντρικό μπάρ λειτουργεί από τις 11.00-24.00 σερβίροντας στον εσωτερικό και εξωτερικό χώρο του μπαρ, καθώς και στην πισίνα του ξενοδοχείου.

  2. Τραπέζια-Καρέκλες:
    Αναπαυτικοί καναπέδες και τραπέζια υπάρχουν στον εξωτερικό χώρο της πισίνας ενώ εσωτερικά η διάταξη των τραπεζιών έχει διαμορφωθεί σύμφωνα με τον κανόνα για συγκεκριμένο αριθμό ατόμων/τετραγωνικό -εξαιρουμένων των οικογενειών. Οι καρέκλες έχουν τοποθετηθεί σε απόσταση μεγαλύτερη από 1,5μ «πλάτη με πλάτη» ενώ οι πελάτες κάθονται αντικριστά σε απόσταση 1,5μ.

  3. Λινά-Εξοπλισμός Τραπεζιού:
    Για να απολαύσετε τα αγαπημένα σας snacks σας προσφέρουμε προσωπική πετσέτα μιάς χρήσης και τα μαχαιροπίρουνα τοποθετούνται για προστασία σε ειδικό φάκελο-θήκη.
    Επίσης τα συνοδευτικά των αλκοολούχων ποτών σας προσφέρονται σε ατομικές κλειστές συσκευασίες.
    Οι έντυποι κατάλογοι έχουν αντικατασταθεί από ηλεκτρονικούς μέσω ιστοσελίδας που έχει αναπτύξει το τμήμα ΙΤ του Ξενοδοχείου και τους οποίους μπορείτε να δείτε από την προσωπική σας συσκευή χωρίς να απαιτείται ή εγκατάσταση κάποιου application. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε έντυπο κατάλογο μπορείτε να ζητήσετε από τον σερβιτόρο σας. Ο κατάλογος αυτός θα είναι απολυμασμένος.


5. ΣΠΑ
  1. Οι υπηρεσίες του Alexander Spa δεν παρέχονται για λόγους υγειονομικής ασφάλειας.


6. ΠΙΣΙΝΕΣ
  1. Ασφάλεια - Έλεγχος :
    Το τμήμα συντήρησης του ξενοδοχείου ελέγχει το σύστημα χλωρί- ωσης. Μεριμνά σύμφωνα με τις οδηγίες του Π.Ο.Υ.,η τιμή του υπολειμματικού χλωρίου στο νερό της πισίνας να είναι 1-3 mg/L έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η ασφαλή χρήση της από τους λουόμενους. Γίνεται έλεγχος επιπέδων χλωρίου κατά τη διάρκεια λειτουργίας της πισίνας κάθε 4 ώρες και τήρηση αρχείου κατά- γραφής. Επίσης υπάρχει αυτόματος αναλυτής αλογόνου και σύστημα παρακολούθησης με σύστημα ειδοποίησης όταν οι τιμές των παραμέτρων είναι εκτός ορίων. Επίσης ελέγχονται οι τιμές του pH στο νερό της πισίνας ,και διατηρούνται στα όρια που προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία. Τακτική μέτρηση και τήρηση αρχείων καταγραφής pH ανά οκτώ ώρες κατά τη διάρκεια λειτουργίας της πισίνας.

  2. Χρήση πισίνας :
    Οι πισίνες του ξενοδοχείου λειτουργούν από τις 10.00 έως στις 19.00 αποκλειστικά για τους ενοίκους του ξενοδοχείου. Απαραίτητη η χρήση των ντούζ από τους λουόμενους πριν και μετά από κάθε χρήση της πισίνας.

  3. Εξοπλισμός - Λινά:
    Η διάταξη στις ξαπλώστρες έχει διαμορφωθεί έτσι ώστε η απόσταση μεταξύ των ατόμων που βρίσκονται σε δύο διαφορετικές ομπρέλες ή δύο ατόμων που διαμένουν σε διαφορετικό δωμάτιο, να είναι τουλάχιστον 2 μέτρα. Γίνεται χρήση ατομικής πετσέτας που καλύπτει ολόκληρη την επιφάνεια της ξαπλώστρας η οποία απολυμαίνεται μετα από κάθε χρήση όπως και τα ατομικά τραπεζάκια.
    Οι έντυποι κατάλογοι έχουν αντικατασταθεί από ηλεκτρονικούς μέσω ιστοσελίδας και τους οποίους μπορείτε να δείτε από την προσωπική σας συσκευή. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε έντυπο κατάλογο μπορείτε να ζητήσετε από τον σερβιτόρο σας. Ο κατάλογος αυτός θα είναι απολυμασμένος.


7. ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΧΑΡΕΣ
  1. Λειτουργούν δυο εξωτερικές παιδικές χαρές στις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου πιστοποιημένες από τον EΛΟΤ οι οποίες απολυμαίνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα.

  2. Ο εσωτερικός παιδότοπος δεν λειτουργεί για υγειονομικούς λόγους.


8. ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΙ ΧΩΡΟΙ
  1. Τοποθέτηση αντισηπτικών συσκευών στους διαδρόμους έξω από κάθε ασανσέρ και έξω από τις κοινόχρηστες τουαλέτες για τη τακτική απολύμανση των χεριών σας.

  2. Αναδιάταξη των σαλονιών του lobby και τήρηση των προβλεπόμενων αποστάσεων.

  3. Τακτική καθαριότητα και απολύμανση των επίμαχων σημείων από το τμήμα καθαριότητας.

  4. Συνεχής καθαριότητα και απολύμανση των κοινόχρηστων WC από το προσωπικό καθαριότητας.

  5. Συνεχής ενημέρωση από τις οθόνες που βρίσκονται στο lobby και στα ασανσέρ.


9. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
  1. Συνεργασία με Γιατρό:
    Έχουμε συνάψει μόνιμη συνεργασία με γιατρό οποίος ενεργεί βάσει των οδηγιών του ΕΟΔΥ για τον έλεγχο του COVID-19 και ειδικότερα είναι εκπαιδευμένος στη λήψη ρινοφαρυγγικού δείγματος για μοριακό έλεγχο από ύποπτο κρούσμα.

  2. Συνεργασία με Εταιρεία Απολύμανσης:
    Έχουμε συνάψει μόνιμη συνεργασία με εταιρεία απολύμανσης η οποία ενεργεί βάσει των οδηγιών του ΕΟΔΥ για την ειδική απολύμανση δωματίων και κοινόχρηστων χώρων σε περίπτωση εμφάνισης ύποπτου κρούσματος.

  3. Σχέδιο Δράσης:
    Έχουμε αναπτύξει σχέδιο δράσης και ενεργειών σε περίπτωση εμφάνισης ύποπτου κρούσματος. Για το σκοπό αυτό έχουμε συστήσει ομάδα τήρησης και εφαρμογής του σχεδίου δράσης όπου υπεύθυνος είναι ο Γενικός Διευθυντής του Ξενοδοχείου κος Ξανθούλης Δημήτριος με βοηθούς στον τομέα των δωματίων και καθαριότητας την κα Γκούγιου Δήμητρα, στον επισιτιστικό τομέα την κα Ζαρακέλη Κωνσταντίνα και στον τομέα συντήρησης-κήποι τον κο Παπαδόπουλο Παύλο.

  4. Εκπαίδευση Προσωπικού:
    Έχει γίνει εντατική εκπαίδευση σε όλους τους εργαζομένους τόσο όσον αφορά στην εφαρμογή των πρωτοκόλλων για κάθε τμήμα του Ξενοδοχείου όσο και για το Σχέδιο Δράσης σε περίπτωση εμφάνισης ύποπτου κρούσματος.

  5. Εξοπλισμός:
    Μέσα Ατομικής Προστασίας
    Για Εργαζομένους: Κάθε εργαζόμενος έχει επαρκή μέσα ατομικής προστασίας (μάσκα-γάντια-ρόμπα μιας χρήσεως-ποδιά μιας χρήσεως-κλειστά παπούτσια-ατομικό αντισηπτικό).
    Για Πελάτες: Στην υποδοχή μπορείτε να βρείτε μάσκα, γάντια και ατομικό αντισηπτικό τα οποία σας χορηγούνται χωρίς καμία επιβάρυνση.
    Medical Kit: Τηρείται medical kit το οποίο περιλαμβάνει γάντια και μάσκες μιας χρήσης, αντισηπτικά, καθαριστικά μαντηλάκια, ποδιά, μακρυμάνικη ρόμπα, θερμόμετρο laser και το οποίο πρόκειται να χρησιμοποιηθεί στην περίπτωση εμφάνισης περιστατικού
    Θερμόμετρο: Η υποδοχή διαθέτει για χρήση από πελάτες θερμόμετρο laser.


Το προσωπικό και η διεύθυνση του Alexander Beach Hotel & Spa θα ήθελε να ευχαριστήσει όλους εσάς που αναδείξατε την ξενοδοχειακή μας μονάδα ως 'ασφαλές προορισμό' και συνεχίζετε να μας τιμάτε με την προτίμησή σας.

Η εμπιστοσύνη σας είναι για εμάς κινητήριος δύναμη. Θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε πως καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε η διαμονή σας να είναι μια ασφαλής, ευχάριστη και αξέχαστη εμπειρία!

Με εκτίμηση,
Ξανθούλης Δημήτρης
Γενικός Διευθυντής
2022 © Alexander Hotel & Spa. All rights reserved. - Web Design by This Pure Project.
Αφοι Χατζηκωνσταντίνου ΑΕ - Τουριστικές Επιχειρήσεις, ΜΗ.Τ.Ε. 0102Κ015Α0072000

ΓΕΜΗ: 54409421000